Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 251 van 305

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Eindelijk ook een lange rok (dus letterlijk tot op de enkels) gekocht, kwam ze overal tegen maar durfde het nooit aan. Maar nu toch gedaan en ik ben er super blij mee!
Het zit ook echt super lekker, luchtig en makkelijk. En hij was in principe gratis want ik heb hem met een Fashion Cheque gekocht die ik nog van mijn verjaardag had. :)

V Waar zit je precies als ik vragen mag? Ik woon vlak bij de waddenzee in de buurt van een groot vakantiepark. Misschien dat je daar zit? ;)

Laatst gewijzigd door abctje op vr 25 jul 2014, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik zit nu lekker in Friesland, een weekje weg met de honden. Over de afsluitdijk gereden, maar daar was nou niet echt iets bijzonders aan! We kunnen wel zo naar de waddenzee lopen, alleen is er blauwalg hier, dus de beesten kunnen niet zwemmen ):
Verder is t wel heel mooi enzo, heb mooi uitzicht :)

Dankje :D
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op vr 25 jul 2014, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben volgende week op kamp :D oké, ik geef het toe, ik heb er echt geen zin meer in...Ik ben ingeschreven in januari, een normaal *uche uche* mens kan zich bedenken op een half jaar...

V nee, van kazou. voor de 5e keer.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op za 26 jul 2014, 20:15, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Gitte: Ook kamp van een jeugdbeweging(scouts, chiro...)? Dan verzeker ik je dat het leuk wordt! Ik zit zelfs al 7 jaar bij de scouts(vanaf september ongeveer) en heb nu zelf alle verschillende kampen meegemaakt van 10 dagen en weekenden, ik ga zelf vrijdag ook op kamp. En misschien heb je er nu echt geen zin in, maar eenmaal daar vind je het top. Altijd als ik op kamp ga of gewoon naar de scouts zelfs heb ik geen zin maar eenmaal daar amuseer ik me. Zal bij jou(hopelikj) ook zo zijn ;)
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteren hebben 2 meisjes met Ilja & Jack geknuffeld. In eerste instantie kwamen ze voor Ilja, want ze zagen d'r liggen. Denk dat de oudste 10 was en de andere 8. Maar bij dat meisje van 8 lijkt Ilja echt een kalf ofzo o:

En lekker naar het strand geweest met de honden, daar mocht het wel en Jack is best wel diep gegaan! Ilja zwom lekker, die werd helemaal knetter haha.

En vandaag zijn we naar Drachten geweest, Jack heeft een nieuw tuig, een nieuwe riem voor Ilja om haar kort te houden (Ilja is super enthousiast als je een stad ingaat, want ze krijgt ontzettend veel prikkels binnen en moet van zichzelf alles in de gaten houden) en dan een soort borstel, die onderhuidse haren weghaald. Het heeft dus net gesneeuwd voor ons huisje haha. Jack ook even geborsteld, daar komen alleen maar van die baby haartjes uit, maar Illie is weer lekker zacht, alsof ze weer puppy haartjes heeft :wub
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Ik snap best dat sommige de Sims 4 niet zo mooi vinden. Het lijkt niet meer zo 'echt'. Zelf vind ik het wel mooi. Hou meer van de cartoon stijl. Daarom vond ik de Sims 2 ook veel leuker :)

Berichten versturen via de computer is makkelijker dan via de mobiel xD

En ik heb een hele leuke vakantie :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Niet leuk :( gecondoleerd!

@Ray
Waarschijnlijk omdat het iets heel anders is en men moet wennen, vond t in het begin ook niks, maar nu begin ik t toch leuker te vinden.

Vandaag laatste volledige dag hier, t is wel leuk. Ook zo met de hondjes :)
Ben welleswaar benieuwd hoe we onze boot meegaan krijgen, want heen zat alles al vrij vol... :sweatdrop
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben van plan om the last of us: remastered voor de ps 4 te kopen. Alleen wil ik weten hoe de multiplayer is. Wat voor soorten multiplayer zijn er eigenlijk en is het leuk?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie