Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1086 berichten • Pagina 35 van 55

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

^hey! je lijkt op mij! :sweatdrop

ik ben begin de avond begonnen met mijn eigen website! hij is nog (lang) niet af, er komt mijn creaties en sims 4 nieuws op te staan (A)

Laatst gewijzigd door Imme op do 24 jul 2014, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Nogmaals, voor reclame heb je al een topic geopend :)

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

- Dat het gelukkig niet zo warm werd als verwacht.
- Dat ik bij de sims nu een groot gezin in leven kan houden zonder te cheaten. (2x een tweeling, eerst 2 meiden, nu 2 jongens + nog 2 huisdieren..)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

het is vandaag een leuke dag:

1. de hel middag op de Gentse feesten rondgelopen, het is superwarm, maar de leuke straatmuziekanten en de terrasjes maken het goed.

2. vanochtend begonnen aan mijn eigen website, ik moet nog één pagina maken en hij ziet er goed genoeg uit om geplubiceeerd te worden!

3. sims2 ultimate collection is aan het downloaden


Kortom: Mijn dag kan niet meer stuk!
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Door dit!

Reizen met gemak

Misschien herinner je je nog dat het in De Sims 3 niet mogelijk was om je Sim mee te nemen van de ene naar de andere wereld, of om Sims uit twee verschillende werelden een relatie te laten hebben. Als je Sim nu in Willow Creek woont, maar die ondeugende Malcolm in Oasis Springs wil opzoeken, is dat net zo eenvoudig als even op de koffie gaan bij een van je buren uit de straat. Houd je meer van een droge hitte en wil je daarom naar Oasis Springs verhuizen? Geen probleem! De relaties, vaardigheden en banen van je Sims blijven gewoon behouden. Het verloopt allemaal naadloos.

Nu weet je waar je naar uit kunt kijken: nieuwe werelden met veel open ruimte. Dankzij alle nieuwe mogelijkheden kun je zelf jouw eigen unieke verhalen creëren. We hopen dat je net zoveel plezier zult beleven aan het verkennen van Oasis Springs als wij hadden tijdens het maken van deze wereld!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar werd jij vandaag blij van?

Dat ik nu ook de Sims 2 Ultimate Collection heb. Kan niet wachten tot ik thuis ben, dan kan ik m namelijk downloaden, en mss doet hij het dan wel goed op deze laptop (Sims 2 draait niet geweldig op Windows 8.1, als je een uitbreidingspakket wilt installeren kan hij geewn updates installeren en dan deïnstalleerd hij de hele zooi)
Dat ik nu dus de Sims 2 legaal heb :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie